De clubavonden worden gehouden in de ruimte van het restaurant Bij de Buren aan de Irene Vorrinkstraat 401 in Hatert Nijmegen.

Op 2 donderdagavonden van elke maand (zie agenda) komen wij bij elkaar.

Op de eerste donderdagavond (georganiseerd door en voor leden) wordt o.a digitale bewerkingen van een foto en/of problemen bij het fotograferen besproken. Op de volgende donderdagavond van de maand hebben we overleg en bespreken we foto's van leden die getoond worden op een groot beeldscherm en geven wij de maker e.v.t verbeterpunten aan. Ook hebben wij een groepsapp voor snelle communicatie.

Elk jaar houden de leden onderling een competitie wie de beste en mooiste foto kan maken. Elk jaar (mits er expositieruimte is) wordt er een foto expositie georganiseerd van het werk van onze leden.

Contributie lidmaatschap            25 euro  per half jaar.

Bijdrage technische avond          10 euro  per half jaar.

Heeft u interesse in onze fotoclub of wilt u misschien lid worden laat het even weten en kom een paar avonden kijken en kennis maken. Stuur even een mailtje naar.